(^ν^)

燃原

Mr. Man - Exilia

好听的嗓音略带沙哑唱到心里

存档灵魂:

Mr. Man
男人先生


【歌词】

 

I've run and lost everything
I've cried and screamed to the heavens
I've seen the blackest of nights
I've kicked the wall to the ground
我纵情奔跑一路失去
我哭泣着向天呐喊
我见过最黑的黑夜
我头撞南墙跌倒在地。

Nothing's never ever been easy
Nothing's ever been so real
Nothing's never ever been easy
Nothing's ever been so real for me
从来没有什么会轻而易举。
从来没有什么会如此真实。
从来没有什么会轻而易举。
对我而言,从来没有什么会如此真实。

For every time I had to cry
I had to believe even stronger
Even had to watch you walk away
For every tear that had to fall
I had to get to on my own
That's the only way to be myself
因每次我强忍不住的泪流
我不得不相信要更加坚强
甚至不得不看着你的走开
对于每一滴滴落下的泪珠
我不得不靠自己咽下搽干
这是唯一的找回自我的路。

For every promise you broke
Mr Man you should know
No tears, no fears, still here
I've seen a million faces
Been to a thousand a places
I know every word
That Mr Man is going to say
That Mr Man is going to say
誓守每一个你破碎的诺言
男人先生你应该知道
没有眼泪,没有恐惧,无惧伫立在此
目睹千万面孔漂流
看过人生百态浮沉
我知道每一句话
男人先生说道就做到
男人先生说道就做到。

And you haven't stopped me yet
I will never lose my faith
No, you haven't stopped me yet
I will never lose my faith in me
你无法阻拦我
我永远都不丧失我的信念
不,你无法阻挡我
我永远不会丧失我的信念。

For every time I had to cry
I had to believe even stronger
Even had to watch you walk away
For every tear that had to fall
I had to get to on my own
That's the only way to be myself
因每次我强忍不住的泪流
我不得不相信要更加坚强
甚至不得不看着你的走开
对于每一滴滴落下的泪珠
我不得不靠自己咽下搽干
这是唯一的找回自我的路。

For every promise you broke
Mr Man you should know
No tears, no fears, still here
For every day that you stole
Mr Man you should know
For every day that you broke
Mr Man you should know
No tears, no fears, still here
No tears, no fears, still here
誓守着每一个你破碎的诺言
男人先生你应该知道
没有眼泪,没有恐惧,无惧伫立在此
每一天被你偷走
男人先生你应该知道
每一天你心破碎
男人先生你应该知道
没有眼泪,没有恐惧,无惧伫立在此
没有眼泪,没有恐惧,无惧伫立在此。

For every time I had to cry
I had to believe even stronger
Even had to watch you walk away
For every tear that had to fall
I had to get to on my own
That's the only way to be myself
因为每次我强忍不住的泪流
我不得不相信要更加坚强
甚至不得不看着你的走开
对于每一滴滴落下的泪珠
我不得不靠自己咽下搽干
这是唯一的找回自我的路。

For every time I had to cry
I had to believe even stronger
Even had to watch you walk away
For every tear that had to fall
I had to get to on my own
That's the only way to be myself
Myself
Myself
因为每次我强忍不住的泪流
我不得不相信要更加坚强
甚至不得不看着你的走开
对于每一滴滴落下的泪珠
我不得不靠自己咽下搽干
这是唯一的找回自我的路。
找到我自己
成为我自己。


评论
热度(21)

© 燃原 | Powered by LOFTER