(^ν^)

燃原

I'll Be A Virgin, I'll Be A Mountain - Maximilian Hecker

My thoughts are flowing 我的思绪在飘浮
My love is growing 我的爱意在膨胀
My dreams have ended 我的梦已结束
And my soul is stranded 我的灵魂已搁浅
Now that it's over 现在一切都完了

I'll leave my island 我将离开我的岛
I'll swim to you 我将游向你
I'll leave my prison 我将离开我的监牢
To swim to you 向你游去
Now that it's over 现在一切都完了

I'll be a virgin 我将如处子
When I reach you  当我到达你的时候
I'll be a mountain 我将如高山
When I touch you 当我触摸到你
Now that it's over 现在一切都完了

评论(5)
热度(18)

© 燃原 | Powered by LOFTER