(^ν^)

燃原

Stolen Dance - Milky Chance

意境很棒

electronic cigarette:

真的是太喜欢 不断的单曲循环 真希望我喜欢的你能听到

I want you by my side

So that I never feel alone again
They've always been so kind
But now they've brought you away from here
I hope they didn't get your mind
Your heart is too strong anyway
We need to fetch back the time
They have stolen from us
我想你在我身边
这样让我就不再感到孤单
他们一向都还不错
可现在他们把你带走
我希望他们没赢得你的心
不过你的心一直很坚强
我要拿回那些时光
那些他们从我们身边偷走的时光

 

And I want you
We can bring it on the floor
You've never danced like this before
But we don't talk about it
Dancin' on
Doin' the boogie all night long
Stoned in paradise
Shouldn't talk about it
我想你回来
让我们拥爱起舞
你从未如此婀娜多姿
我们不再拿爱来饶舌
只管不停跳舞
整夜纵情摇摆
迷醉梦幻天堂
不再拿爱喋喋不休饶舌


And I want you
We can bring it on the floor
You've never danced like this before
But we don't talk about it
Dancin' on
Doin' the boogie all night long
Stoned in paradise
Shouldn't talk about it
我想你回来
我们要让爱起舞
你从未如此婀娜多姿
我们不再拿爱来说事
只管不停跳舞
整夜纵情摇摆
迷醉梦幻天堂
不再拿爱喋喋不休饶舌


Shouldn't talk about it
不再拿爱喋喋不休饶舌

Coldest winter for me
No sun is shining anymore
The only thing I feel is pain
Caused by absence of you
Suspence is controlling my mind
I cannot find the way out of here
I want you by my side
So that I never feel alone again
对我言最冷的冬天来临 
没有了阳光照耀 
我唯一的感觉只是痛苦 
因为没有你 
迷茫无助 
束手无策 
我想你在我身边 
这样我就不再感到孤单 


And I want you
We can bring it on the floor
You've never danced like this before
But we don't talk about it
Dancin' on
Doin' the boogie all night long
Stoned in paradise
Shouldn't talk about it
我想你回来 
我们要拥爱起舞 
你从未如此婀娜多姿 
我们不再拿爱来说事 
只管不停跳舞 
整夜纵情摇摆 
迷醉梦幻天堂 
不再拿爱喋喋不休饶舌 


And I want you
We can bring it on the floor
You've never danced like this before
But we don't talk about it
Dancin' on
Doin' the boogie all night long
Stoned in paradise
Shouldn't talk about it
我想你回来 
我们要拥爱起舞 
你从未如此婀娜多姿 
我们不再拿爱来说事 
只管不停跳舞 
整夜纵情摇摆 
迷醉梦幻天堂 
不再拿爱饶舌 


Shouldn't talk about it
不再拿爱喋喋不休饶舌 


评论
热度(27)

© 燃原 | Powered by LOFTER