(^ν^)

燃原

I'm Not the Only One - Sam Smith

You and me we made a vow

你我曾许下的誓言
For better or for worse

不管顺境逆境 同甘共苦
I can't believe you let me down
难以置信 你竟辜负了我
But the proof is in the way it hurts
可证据就摆在眼前 刺痛我的心
For months on end I've had my doubts
连续几个月 我心存怀疑
Denying every tear
克制着眼泪滴滴
I wish this would be over now
真希望我能快刀斩乱麻
But I know that I still need you here
但我深知我依然需要你
You say I'm crazy
你说我疯了
Cause you don't think I know what you've done
因为你觉得我不了解你的所作所为
But when you call me baby

当你唤我 宝贝

I know I'm not the only one
我知道我不是你的唯一
You've been so unavailable

你总是那么的难以企及

Now sadly I know why

现在我知道为什么了

Your heart is unobtainable
你的芳心是如此难以俘获
Even though lord knows kept mine
甚至老天都知道你专属于我
You say I'm crazy
你说我疯了
Cause you don't think I know what you've done

因为你觉得我不了解你的所作所为

But when you call me baby
当你唤我 宝贝
I know I'm not the only one
我知道我不是你的唯一
I have loved you for many years
我已爱你很多年了

Maybe I am just not enough

或许我还觉得不够

You've made me realise my deepest fear

你用谎言让我理解到我最深的恐惧
By lying and tearing us up
就是最后的分手
You say I‘m crazy
你说我疯了
Cause you don't think I know what you've done
因为你觉得我不了解你的所作所为
ut when you call me baby
当你唤我 宝贝
I know I'm not the only one
我知道我不是你的唯一
You say I'm crazy
你说我疯了

Cause you don't think I know what you've done

因为你觉得我不了解你的所作所为
But when you call me baby

当你唤我 宝贝

I know I'm not the only one
我知道我不是你的唯一

I'm always not the only one

我又再度沦陷
I'm always not the only one
我又再度沦陷
And I know And I know And I know And I know

我知道 我知道

And I know And I know

我都知道

I know I'm not the only one

我知道我不是你的唯一







评论
热度(11)

© 燃原 | Powered by LOFTER