(^ν^)

燃原

Explicit.Without You - One Two

莫西顾:



One Two,一个来自美国独立且小众的年轻乐队。他们自2012年发行了两张精选集就彻底消失了踪迹,像是大海里的一个气泡。


风格怪异而独特的封面,让我们得以窥见他们脑海里天马行空的想法,简单的乐器伴奏,和融合的男女合唱是漂浮的情绪符文——这是魔法师打开的神奇结界。




歌词:




I can read your fucking mind


我能读懂你的心思


Going dark from time to time


不时的经历失意,忧郁


See the writing on the wall


看着墙上字迹


We can't be saved we knew it after all,all


我们明白,一切终归无法永恒


How is my heart suppose to beat


我的心该如何继续跳动


How is my heart suppose to beat


我的心该如何继续跳动


How is my heart suppose to beat


我的心该如何继续跳动


Without you


没有你伴我左右


Summer rain was pouring down


夏雨倾盆


We forgot the world around


我们早已忘记周围的世界,沉醉其中


Staying up to count the stars


彻夜未眠的数着天上的星星


If we believe


是否我们该相信


We believe the world was ours,ours


该相信我们也曾拥有过这样的世界


How is my heart suppose to beat


我的心该如何继续跳动


How is my heart suppose to beat


我的心该如何继续跳动


How is my heart suppose to beat


我的心该如何继续跳动


Without you


没有你伴我左右


How is my heart suppose to beat


我的心该如何继续跳动


How am i going to make it through


我的心该如何继续跳动


How is my heart suppose to beat


我的心该如何继续跳动


Without you


没有你伴我左右


I can read your fucking mind


我能读懂你的心思


How is my heart suppose to beat


我的心该如何继续跳动


How am i going to make it through


我的心该如何继续跳动


How is my heart suppose to beat


我的心该如何继续跳动


Without you


没有你伴我左右






评论
热度(214)

© 燃原 | Powered by LOFTER