(^ν^)

燃原

Water - Gregory Porter

存档灵魂:

Water


【歌词】


Water pouring down the side walks
Cleaning windows… clear to see
Washing gum drops downside gutters
Rusting chains and saving me
Greening gardens
drowning ants
changing rhythms bruising plants
praying vista soulfully
and again it's
save me
水自上而下汩汩流淌
洗净窗口……清洁视线
洗濯污垢渗入到大地
腐蚀锈迹斑斑的锁链,拯救我
让花园郁郁葱葱
让蚂蚁溺水而亡
让植物酣畅淋漓
情感充沛祈祷未来
再一次
拯救我

ooooo
oooo, wash me, wash me, wash me
oooooo let me rest in you
let me flow away to glory
save me , save me, save me
哦哦哦
哦,洗刷我
哦,让我得到安息
奔流向辉煌
拯救我

Water pouring down the side walks
Cleaning windows… clear to see
Washing gum drops downside gutters
Rusting chains and saving me
Greening gardens
drowning ants
changing rhythms bruising plants
praying vista soulfully
and again it's
save
save me
water water, water
水自上而下汩汩流淌
洗净窗口……清洁视线
洗濯污垢渗入大地
腐蚀锈迹斑驳的锁链,拯救我
让花园郁郁葱葱
让蚂蚁溺水而亡
让植物酣畅淋漓
情感充沛祈祷未来
再一次
拯救
拯救我
流水酣畅


评论
热度(21)

© 燃原 | Powered by LOFTER