(^ν^)

燃原

You Lost Me - Christina Aguilera

第一句就抓住我的声音 既温柔又充满力量 




I am done smoking gun
我已经有了确凿的证据
We've lost it all, the love is gone
我们失去了一切,爱已经远离。
She has won, now it's no fun
她赢了,  但并不开心
We've lost it all, the love is gone
我们失去了一切,爱已经远离

We had magic and this is tragic
我们有魔力但这是个悲剧

You couldn't keep your hands to yourself
你不能把你的手放在你自己身上
I feel like our world's been infected
我觉得我们的世界已经被感染了
And somehow you left me neglected
不管怎么忽视 你都已经离开我

We've found our lives been changed
我发现我们的生活已经变了
Babe, you lost me
宝贝,你丢了我
And we tried, oh, how we cried
我累了  ,哦,我们当时如何流泪
We lost ourselves, the love has died
我们失去了我们自己,爱已经死了
And though we tried you can't deny
你不能否认  尽管我们努力了,
We're left as shells, we lost the fight
我们像炮弹,我们失去了战斗力

And we tried, oh, how we cried
We lost ourselves, the love has died
And though we tried you can't deny
We're left as shells, we lost the fight

Now I know you're sorry and we were sweet
现在我知道你的错,且我们现在很甜蜜
But you chose lust when you deceived me
但是,当你选择了欲望而欺骗了我
And you'll regret it but it's too late
你会后悔的,但那为时已晚。

How can I ever trust you again?
我如何才能再次相信你?

评论
热度(9)

© 燃原 | Powered by LOFTER