(^ν^)

燃原

A Wonderful Rainbow - Joe Bongiorno

存档灵魂:

在苦痛中——我呼吸得更加自如。圣洁的孩童从房子里跑出,大声叫嚷,我听见了温柔。在九层幻觉之下,不管那是怎样的光线,照耀在任何事物表面,或大地自身,我看到你的容颜。


【古波斯】鲁米

 

在苦痛中,我呼吸得更加自如。
圣洁的孩童从房子里跑出,大声叫嚷,
我听见了温柔。

在九层幻觉之下,不管那是怎样的光线,
照耀在任何事物表面,或大地自身
我看到你的容颜。


In pain, I breathe easier.
The sacred child is running from the house,screaming,
I hear the gentleness.

Under nine layers of illusion, whatever thelight,
on the face of any object, in the grounditself,
I see your face.


评论
热度(16)

© 燃原 | Powered by LOFTER