(^ν^)

燃原

If Heartaches Were Nickels - Joe Bonamassa

存档灵魂:

If Heartaches Were Nickels
如果心痛可以锻造钱币

 

【歌词】

 

I wish you could see me
All broken down this way
But even if you saw me, baby
I know I still couldn't make you stay
Couldn't make you stay
我多希望你可以来看我
思念已把生活离析分崩
但即使你能够来看望我,宝贝
我清楚,我还是不能把你挽留
不能把你挽留住

You know about the high cost of loving,baby
But someday, someday
You're gonna have to pay
Gonna have to pay
宝贝,你知道爱情价高
终有一天,有那么一天
所有的债都要偿付
情债情还

Oh, a woman like you needs fine things
And I knew it from the start
And I don't have much to offer
Just this old broken heart, hey baby
Just this old broken heart
哦,像你这样一个女人,
追求精致的完美生活
这我从一开始就知道
我无法去满足
但这颗被折磨破碎的心,嘿,宝贝
但这颗被折磨破碎的心

But if heartaches were nickels
I would not, I wouldn't be here crying in the dark
是的,如果心痛可以锻造钱币
我不会,我不会在黑暗中潸然落泪

Yes, if wine and pills were hundred dollarbills
I might keep you satisfied
And if broken dreams were limousines
I might take you for a ride
And all I can do is think of you
And wish you were here by my side
是的,如果烈酒和镇痛剂能换回美金
我可能会让你满足
如果破碎的梦想能购买豪华轿车
我可以带你去兜风
但无可奈何,我所能做的只是把你苦思念
多希望你陪伴我身边

Yes, if heartaches were nickels
I'd be the richest fool alive
是的,如果心痛可以锻造钱币
我将是存活世间最富有的傻瓜

If wine and pills were hundred dollar bills
I might keep you satisfied
If broken dreams were limousines
I might take you for a ride
But all I can do is think of you
And wish you were here by my side
是的,如果烈酒和镇痛剂能换回美金
我可能会让你满足
如果破碎的梦想能购买豪华轿车
我可以带你去兜风
但我所能做的只是把你苦思念
多希望你陪伴我身边

Oh, if heartaches were nickels
I'd be the richest fool alive
I'd be the richest fool alive
是的,如果心痛可以锻造钱币
我将是存活世间最富有的傻瓜
我将是存活世间最富有的傻瓜


评论
热度(21)

© 燃原 | Powered by LOFTER