(^ν^)

燃原

Psycho - Muse

♪───O(≧∇≦)O────♪

存档灵魂:

PSYCHO
疯狂的神经质「超级无人机」


【歌词】


If you do not do what you're told to do when you're told to do it, you will be punished. Do you understand?
(Aye, sir)
If you leave my base without proper authorisation, I will hunt you down andthrow your ass in jail. Do you understand?
(Aye, sir)
I can't hear you!
(Aye, sir!)
Scream it!
(Aye, sir!)
Your ass belongs to me now!
(Aye, sir!)
如果你不去做你被告知的,你将受到惩罚。你明白吗?
(是的,长官!)
如果你离开我的基地没被允许,我将把你追铺,把你投入监狱。你明白吗?
(是的,长官!)
我听不清!
(是的,长官!)
再大声点! 
(是的,长官!)
你现在彻底属于我!
(是的,长官!)

Love, it will get you nowhere
You're on your own
Lost in the wild
So come to me now
I could use someone like you
Someone who'll kill on my command
And asks no questions
爱,让你不知所措
你只能走向孤独
迷失荒野
所以现在投靠我
我正需要你这样的人
听命于我哪怕去杀人
也毫不犹豫

I'm gonna make you
I'm gonna break you
I'm gonna make you
A fucking psycho
A fucking psycho
A fucking psycho
Your ass belongs to me now
我要重塑你
我要摧毁你
我要再造你
一个疯狂的神经质
一个疯狂的神经质
一个疯狂的神经质
你现在彻底属于我

Are you a human drone?
(Aye, sir!)
Are you a killing machine?
(Aye, sir!)
I'm in control, motherfucker, do you understand?
(Aye, sir!)
你是一架无人机吗?
(是的,长官!)
你是架杀人机器吗?
(是的,长官!)
我在操控,蠢货,你明白吗?
(是的,长官!)

Your mind is just a program
And I'm the virus
I'm changing the station
I'll improve your thresholds
I'll turn you into a super drone (super drone)
And you will kill on my command
And I won't be responsible
你的思想已被程式化
我是入侵病毒
我改变了配置
我将把你越狱
我将把你变成无意识的超级机器(一架超级无人机)
听命于我去杀戮
我不会为此负责

I'm gonna make you
I'm gonna break you
I'm gonna make you
A fucking psycho
A fucking psycho
A fucking psycho
Your ass belongs to me now
我要重塑你
我要摧毁你
我要再造你
一个疯狂的神经质
一个疯狂的神经质
一个疯狂的神经质
你现在彻底属于我

Are you a psycho killer? Say "I'm apsycho killer!"
(I am a psycho killer!)
Scream it!
(I am a psycho killer!)
Show me your war face!
(AHHHH!)
You are a pussy! I said show me your war face!
(AHHHH!)
你是一个疯狂杀手吗?回答“我是一个疯狂杀手!”
(我是一个疯狂杀手!)
再大声点!
(我是一个疯狂杀手!)
让我看看你冷血的面孔!
(哈哈哈哈!)
你是一个SB!让我看看你冷血的面孔!
(哈哈哈哈!)

I'm gonna make you
I'm gonna break you
I'm gonna make you
A fucking psycho
A fucking psycho
A fucking psycho
Your ass belongs to me now
我要重塑你
我要摧毁你
我要再造你
一个疯狂的神经质
一个疯狂的神经质
一个疯狂的神经质
你现在彻底属于我

I will break you, do you understand?
I will break you, do you understand?
I will break you, do you understand?
I will break you, do you understand?
(Aye, sir!)
我要摧毁你,你明白吗?
我要摧毁你,你明白吗?
我要摧毁你,你明白吗?
我要摧毁你,你明白吗?
(是的,长官!)

You fucking psycho
Your ass belongs to me now
Your ass belongs to me now
你疯狂的神经质
你现在彻底属于我
你现在彻底听命于我


评论
热度(9)

© 燃原 | Powered by LOFTER